28 Nisan 2008 Pazartesi

Marmara Üniversitesi İşletme Kulübü --Pazarlamayıs '08-

-Pazarlamayıs '08-
Pazarlamanin 4 P`si Mayisin 4 P`siyle bulusuyor.
Sektorun yildizlari gelecegin yildizlariyla bulusuyor.
Marmara Üniversitesi pazarlama söyleşileri her yılın Mayıs ayında düzenlendiğinden organizasyonumuz Pazarlama ve Mayıs kelimelerinin birleşimi olan "Pazarlamayıs" ismini almıştır. Yani "Pazarlamayıs", her yılın Mayıs ayında Marmara Üniversitesi'nde düzenlenen pazarlama söyleşileridir.
"PazarlaMayıs '08" in misyonu Sektörün öncülerinden gelen tecrübe birikiminin sektör adaylarına aktarılmasını sağlamaktır.Mayıs'ın 4P'si pazarlama söyleşilerinin yapılacağı Perşembe günlerini (1-9(cuma)-15-29 Mayıs tarihleri);Pazarlama karması olarak bilinen pazarlamanın 4Psi ürün, fiyat, tutundurma(yer), dağıtım faaliyetlerinin İngilizce karşılıkları olan product, price, promotion, place kelimelerinin baş harfleridir.
Product (Ürün) – 1 Mayıs 2008:

4P'den ilkidir. Pazarlanacak ürünün kendisidir. Tüm pazarlama faaliyetlerinin amacı bu P'nin tüketici tarafından kabul edilmesini sağlayabilmektir.

Price (Fiyat) – 9 Mayıs 2008:

4P'nin ikincisini oluşturur. Pazarlanacak ürünün fiyatıdır. Ürünün istenen miktarda ve zamanda satılabilmesi için bu P çok önemlidir.

Promotion (Promosyon) – 15 Mayıs 2008:

Pazarlama karmasının üçüncüsünü oluşturur. Pazarlanması planlanan ürünün tüketiciye ilgi çekecek ve rakip ürünlerden farklı şekilde sunulabilmesi için yapılan pazarlama faaliyetleridir. Günümüzün en popüler P'sidir.

Place (Yer) – 27-29 Mayıs 2008:

Pazarlamanın 4P'sinin sonuncusudur. Pazarlanması düşünülen ürünün üretiminde satıldığı noktaya kadar bulunduğu yerlerin tümüdür.
-Kayıtlar MÜ Anadoluhisarı kampüsünde yapılacaktır. Organizasyon gününe kadar kayıt yaptıramayan katılımcılar organizasyon günü açılacak standda kayıt yaptırabilirler.
-En az 6 oturuma katılan herkes katılım sertifikası almaya hak kazanacaktır.
-Programda her türlü değişikliği yapma hakkı organizasyon komitesine aittir.

Pazarlamayıs Organizasyonu Program Akışı


1 Mayis 2008-PRODUCT

10:00 – 10:30 Açılış Konuşması
Rektor Yardimcisi Prof. Dr. Aypar Uslu

10:30 – 12:30 COCA-COLA Satış Geliştirme Şefi
Güneş YAMAK

12:30 – 13:30 Oturum Arası

13:30 – 15:30 Bagimsiz Danisman ve Ogretim Gorevlisi Abdullah Bozgeyik

15:30 – 16:00 Oturum Arası

16:00 – 17:30 Uretim Yonetimi ve Pazarlama Danismani Hakan Omer Gider

9 Mayıs 2008-PRICE

10:30 – 12:30 KOCNET Haberleşme Teknolojileri ve İletişim Müdürü

12:30 – 13:30 Oturum Arası

13:30 – 15:30 SEVEN HILL Pazarlama ve Satış Müdürü
Tayfun Bayram

15:30 – 16:00 Oturum Arası

16:00 – 17:30 MEDIACAT
Askin BAYSAL


15 Mayıs 2008-PROMOTION

10:30 – 12:30 Prof. Dr. Ali Atif Bir

12:30 – 13:30 Oturum Arası

13:30 – 15:30 OPET Is Gelistirme Ve Kampanyalar Koordinatoru
Ender Aytekin

15:30 – 16:00 Oturum Arası

16:00 – 17:30 Perakende Sektöründe CRM'in Yeri ve Veri Madenciliğinin Önemi
BOYNER BÜYÜK MAĞAZACILIK
CRM Grup Yöneticisi
Serkan YEŞİLTAŞ

27 Mayista da KENTSA ve 29 Mayista FORD fabrika gezileri yapilarak programimiz tamamlanacaktir.


--
Meryem Yıldız

1 yorum:

omerenis dedi ki...

Etkinliğe başka üniversitelerden katılım mümkün mü? Mümkünse nasıl?